16-102017 hingga 22.10.2017

                                                                   Cuti yang terluang

Seminggu berlalu
ku merasakan amat gembira pada mulanya
bebaslah aku untuk sementara
dari tugasan harian
tapi apa yang berlaku
aku tetap di sini
Menanti  kegembiraan yang tidak kunjung tiba
Bersiar tapi seperti tidak ke mana-mana
bertengkar di dalam alam maya sahaja
macam-macam perkara berlaku dengan phone
harapanku apa yang berlaku tidak akan mematahkan semangat
tak percaya...
percayalah
perpisahan boleh berlaku hanya dengan phone
hubungan boleh terjalin dengan phone
pergaduhan boleh terjadi dengan phone
perpisahaan, pergaduhan, perceraian hanya boleh berlaku dengan phone
memang tulisan boleh merubah semuanya..
Yang pasti semua itu
membuatkan merasa seperti tidak puas
seperti puasnya hati mendengar gelak tawa Zul Ariffin yang real
ha..ha..ha..
tapi aku tidak sukan watak ibunya..
yang sentiasa bersanggul dan berspek mata tebal..
hodoh imejnya, lainnya..
orang kaya ada ke berimej seperti itu..
Serius..mungkin boleh diterima
Cerita koreapun tak membuatkan hatiku tersentuh lagi...sama sahaja
awak suka saya tak...pun tak mengesankan...
apa yang velvet..aku dah baca...
semoga ada sesuatu yang baru...
apa-apa sahaja dituliskan sebab boring...boring


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pantun kasih sayang ibu bapa

BBM3106 PEMULIHAN& PENGAYAAN

BUDAYA DALAM PEMBELAJARAN ( PPG 2012-2015)